Powered By Blogger

11 September: Sedekd berlalu

hari paling bersejarah.......
bukan untuk rakyat Malaysia.....but untuk rakyat Amerika....
10 tahun lepas.....dua kapal terbang berjaya menumbangkan kemegahan negara Amerika.....
WOLRD TRADE CENTRE kat Amerika telah runtuh@roboh.....

sedekad yang lalu aku berumur 12 tahun......darjah 6 and nak amik UPSR.....
aku tak tau la sgt benda2 nie.....tak amik port sangat.....
maklumla sbb tumpukan UPSR.....

Tapi time aku menaip entry nie....aku dapat lihat kembali video2 robohnya kemegahan Amerika.....
aku tengok kat History Channel......
kat discovery  ngan National geographic channel pon ade gak........
perggghh tak leh bayangkan bangunan setinggi langit leh roboh.....

ape2 pon hari ini kite kene ingat sebagai hari yang paling menyedihkan....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Laguku Lagumu Jua

Handsome guy

Pengikut Setia

Powered by Blogger.

Nak Cakap Ape2 tak????