HEBAT BETOL KITE SEMUA........

(*&^%#@#$%^&*()(&^%
hahaha...hihihi...huhuhu....hohoho
mesti kowg pk aku kenape kan???/
maklumla nie kan musim exam...
jiwa kacau...ati tak tenteram.....
makan tak kenyang...tido tak lena...mandi tak basah....
hahaha....just joking la.....

kenape aku post kite semua nie hebat????
korang tau ke nape kowg sume n aku skali hebat???
haaa...kalo tak tau nie aku nak bgtau....

cm aku, korang2 pon d gak kan yg masih study lagi....
aku blaja kat UiTM nie sesi pembelajaran d 14 minggu....
chapter untuk setiap subjek tu kadang2 berbelas-belas gak la nak capai 20....
akhir2 week lak ade exam....perrggghhh memang parah....

sebab ape korang semua nie hebat....
sbb bile exam dtg...gap yg dieorang bagi untuk korang n aku kdg2 tak cukup....
sehari...dua hari...seminggu n kadang2 tak ade gap langsung(yg nie lg parah).....
tp dengan kehebatan dan kekuatan korang....
dapat gak habiskan subjek yg korang stady tu dlm 2 hari/sehari......

mmg hebat la kan...
pe yg kite semua stady dari tak paham ke paham cikit2.....
dari week 1st smpai week 14th....
dr bln januari sampai april.....
kadang2 dalam klas tido...kadang2 fokus....
tapi dalam masa 2 hari or paling lame pon seminggu.....
kite dpt gak habiskan satu subjek yg chapter die bnyk sgt......
mmg tak sangka betol....

sebab tu la korang nie mmg hebat...
tak disangkal lagi la....

nie je entry yg dapat aku taip untuk mase nie....
biase la tengah exam nie mase pon terhad.....
remember always that we must study SMART not study HARD....

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Laguku Lagumu Jua

Handsome guy

Pengikut Setia

Powered by Blogger.

Nak Cakap Ape2 tak????